חברתנו מתמחה ביישום והטמעת פריוריטי. אנו מבצעים פרוייקטי פריוריטי מורכבים תוך גיבוש פתרונות מיטביים עבור הלקוח והתאמת המערכת לצרכי הארגון. הידע והניסיון הרבים שלנו באים לידי ביטוי בכל שלבי פרוייקט הטמעת הפריוריטי, החל משלב האפיון דרך פיתוח התאמות למערכת, הדרכות וליווי שוטף לאחר עליית המערכת לאוויר.
פורטל אישור התעודות הוא פתרון ייחודי מסוגו, המשמש כלי עבודה יעיל ושימושי לעובדים ומנהלים השוהים מחוץ למשרד. הפורטל מאפשר אישור מרחוק של תעודות פריוריטי כגון חשבוניות, הזמנות ועוד, באמצעות חיבור אינטרנטי למחשב, טאבלט או טלפון חכם ומכל מקום ברחבי העולם – ללא צורך בחיבור למערכת המידע הארגונית.
אם העסק שלכם מתעד מסמכים בארכיון דיגיטלי, מודול סריקת המסמכים הוא פתרון יעיל במיוחד עבורכם. המודול מחבר את הסורק למערכת הפריוריטי, יוצר קישור בין מסמכים שנסרקים לבין תעודות במערכת (כגון: הזמנות, דרישות, חשבוניות ספק, חשבוניות לקוח, תעודות משלוח, קבלת סחורה ועוד) ומאפשר לכם לאחזר מסמכים ונספחים בקלות ובמהירות.
מערכת הקיבוצים אשר פותחה על בסיס מערכת הפריוריטי ומשלימה אותה נותנת מענה מלא לתהליכי העבודה והפונקציונאליות הנדרשת במערכת מידע של קיבוץ. חלק מיכולות המערכת הן: ניהול העולם התמחירי כחלק אינטגראלי מהמערכת הפיננסית, ניהול בתי אב ותקציבים, ניהול חיובים לאוכלוסיית הקיבוץ לרבות הוראות קבע וטעינה דינאמית ממערכות חיצוניות, ניהול מיסים פנימיים לרבות מס איזון לחברים ורשת ביטחון, ניהול נכסים, השכרות ושיוך...
מודול ייחודי המאפשר ביצוע תהליך סליקה מלא מול חברות הסליקה המובילות בארה”ב. המודול תומך בעסקאות רגילות חד-פעמיות, בהוראות קבע, בקבלת אישורי עסקה וביצוע אישור עסקאות בפועל.